O nama

Održivo poslovanje Grupe Vindija

large warehouse

Kako bismo pravodobno odgovorili na klimatske i tržišne izazove današnjice, Odjel za održivo poslovanje Grupe Vindija zajedno sa svojim kolegama duž vrijednosnog lanca svakodnevno u svojem radu adresira okolišne, društvene i upravljačke aspekte poslovanja. Predanost održivom sustavu proizvodnje i poslovanja ključni je čimbenik dosadašnjeg i daljnjeg uspješnog rada Grupe Vindija.

Obnovljivi izvori energije sve su dostupnija i sve više neizostavna alternativa u industriji pa tako na putu dekarbonizacije našeg proizvodnog sustava, uz kontinuiranu implementaciju nužnih koraka s ciljem optimizacije i energetskih ušteda, sustavno provodimo proces opremanja proizvodnih lokacija i distribucijskih centara sunčanim elektranama.

Naši timovi za razvoj portfelja uz naše poslovne partnere inovativnim konceptualnim i praktičnim rješenjima dodatno smanjuju ugljikov otisak naših sadašnjih i budućih proizvoda. Posebno vrijedi istaknuti suradnju s našim strateškim partnerom i dobavljačem – kompanijom Tetra Pak jer smo prvi u Hrvatskoj implementirali plant based pakiranja. Njihova inovativna tehnološka rješenja nadopunjuje i ugljično neutralna ambalaža za dio asortimana trajnog mlijeka, biljnih napitaka i sokova (certificirao Carbon Trust). Izniman iskorak odnosi se i na jedan od naših omiljenih proizvoda na tržištu, Cekin Gavelino, u novom pakiranju bez aluminijske posudice, čime se smanjuje ambalažni otpad za 66 posto i ugljikov otisak za više od 50 posto.

Održivost poslovnih procesa temeljimo ponajprije na kvaliteti naših proizvoda koja kontinuirano postavlja trendove na tržištu. Aktualna su priznanja koja vrijedi istaknuti certifikacija proizvoda uzgojenih bez upotrebe antibiotika u našoj integriranoj proizvodnji peradi, a u mliječnom i mesnom portfelju postali smo prva domaća kompanija s certifikatom „Dokazana kvaliteta Hrvatska“.

Sve okosnice profesionalnog i društvenog djelovanja Grupe Vindija, posebice vrijednost održivog razvoja i društvene odgovornosti, sustavno i transparentno promovira naš marketing u svim svojim komunikacijskim aktivnostima. Kao kolektiv okupljen pod imenom Vindija ponosni smo dionik lokalne zajednice te nacionalni pokretač pozitivnih promjena. Samim time uloga naših marketinških aktivnosti nije samo promocija naših proizvoda u svrhu povećanja prodaje nego u velikoj mjeri i informiranje potrošača o našim inicijativama te uključivanje šire javnosti u kreiranje trendova okolišne odgovornosti i zdravih potrošačkih navika na putu prema održivijoj i sigurnijoj budućnosti.

Grupa Vindija poseban naglasak stavlja na suradnju s lokalnom zajednicom, čime naše sugrađane svih generacija putem javnih institucija podupiremo u vidu sponzorstava i prijenosa znanja u obliku edukacija i projektne suradnje. Prisutni smo i na državnoj razini, pri čemu vrijedi istaknuti pridruživanje Dobrovoljnom sporazumu Ministarstva poljoprivrede RH u borbi protiv nastajanja otpada od hrane. Osim toga, potpisom kolektivnog ugovora zajamčene su dodatne pogodnosti i prava našim zaposlenicima.

Stalna komunikacija s internim i eksternim dionicima omogućuje Grupi Vindija da optimizira održive aspekte poslovnih procesa, čime jača svoju poziciju tržišnog lidera i osigurava trajnost prepoznatljive kvalitete Vindijinih proizvoda. Sve te inicijative zajedno čine temelj za održivu budućnost kompanije, istodobno pridonoseći globalnim naporima u očuvanju okoliša.

Politika upravljanja okolisem Grupe Vindija

Politika kvalitete i sigurnosti hrane

COOKIE POLICY

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici kolačića.

Izaberite kolačiće na stranici

Omogućite ili onemogućite web-stranici upotrebu funkcionalnih i/ili reklamnih kolačića opisanih u nastavku: